piątek, 1 czerwca 2012

Truskawki w akcji

...a miała być owocowa mandala...
Poszłam do pobliskiego warzywniaka celem zakupienia owoców i okazało się, że do wyboru były...tylko truskawki:! Nie to, żebym miała coś przeciw. Lubię truskawki, ale miałam jednak inne plany...Cóż...Plany skorygowałam i jest truskawkowo:) Z mandalą w tle.O_o.

12/15 Dzień wyzwania fotograficznego - owoce.




Chciałoby się powiedzieć - smacznego, ale mogę jedynie życzyć wirtualnego smakowania oczami...:D
Mam nadzieję, że "smakuje"...;)




8 komentarzy:

  1. my się od kilku dni obżeramy - trzeba chować truskawki przed piotrkiem, bo on by mógł pochłonąć więcej, niż sam waży!

    fajnie się komponują truskawki z mandalą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczom SMAKUJE ;)))
    Ale fakt, że mandala byłaby niezwykła, taka owocowa, ale wtedy moje oczy by nie wytrzymały!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie PIĘKNE połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenia mandala i te soczyście smakowite truuuskawki:) mniam _pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. oh, I am addicted to Mandalas... Yours is truly the great one... I like the combination of red and turquoise...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne kolory! oczu nie można oderwać

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ mi się podoba to foto!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mandala jak zawsze cud - miód - truskawka, mniam:))
    dorcia

    OdpowiedzUsuń