czwartek, 7 czerwca 2012

Wojowniczki Światła

Spragniona kolejnej mapki z radością podjęłam się wyzwania#211 na blogu Creative Scrapers.
Prawie że przed chwilą skończyłam. Cały dzień jest pochmurno i myślałam, że nie uda mi się już zrobić fotek, ale..ale ...dosłownie na chwilkę zajaśniało słonko!...:)



Mapka:




oraz zbliżenia:)







I jeszcze taka wersja nasłoneczniona:




Dodam tylko, że to  p r a w d z i w e  Wojowniczki Światła:D
Moje kochane wojowniczki:D

Duuuuuuuuuużo światła posyłam wszystkim Tuzaglądaczom!!!!!!!!!!!!


10 komentarzy:

  1. Jakie Ty tam cuda na tych skrapach przyklejasz! Co za detale! Strasznie fajny skrap i bardzo Twój.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, super detale i fajny wykrojnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! Świetne dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne światło bije z ich oczu, uśmiechu i postaci:)
    Śliczne Wojowniczki i cudna praca,czuje się w niej słońce, radość i to,że są dla Ciebie ważne:)))
    pozdrowienia
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów i faktur - podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śiwetnie wyszło ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. tym razem to już przesadziłaś z tym chlapaniem, sposób, w jaki kolory się mieszają - może jakiś kurs? warszaty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Your page has gorgeous embellishments!

    OdpowiedzUsuń