niedziela, 8 lipca 2012

Dawno temu w Stavanger

Dzisiaj znowu scrap:) Zrobiony na wyzwanie#15 na blogu Creative Scrappers. Też do mapki.
Na zdjęciu moja córcia w wieku 8 lat:)






Mapka:






I szczegóły:














Użyłam tutaj mandalowego stempelka z cudownego zestawu upolowanego na zlocie w Scrap.com.pl. Niestety, nie udało mi się pokazać całego zestawu, bo już go chyba nie ma... Tym bardziej się cieszę, że udało mi się go zdobyć - dzięki uprzejmości Latarni Morskiej, która mi go wydobyła ze stosu stempli, niczym igłę ze stogu siana:D:D

Miłej  i twórczej niedzieli życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!




8 komentarzy:

  1. mam podobny stempelek :) tylko ja go kupiłam w zestawie pod nazwą "koronki" :)
    świetny scrap!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny scrap!
    Kleksy z farby szalenie mi się podobają!!!
    A połączenie wykrojnikowych wycinanek ze stemplowymi motywami prezentuje się bardzo interesująco :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. super scrap:))) jak zawsze kolory, stemple i guziczki dopieszczają uroczą dziewczynkę:)))
    uśmiecham się i ślę buziaki:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny! Te chlapania bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjecia swietne ... cudnie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowości w Twoim wykonaniu sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szalenie mi się podoba :) świetny pomysł z tymi trzema guziczkami, pięknie dopełniają całość ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny. Kolory i serwetka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń