piątek, 6 lipca 2012

Podróż w głąb siebie

Zrobiłam dzisiaj srapa specjalnie na srapowe wyzwanie na SP. Do mapki. Z użyciem trójkącików i koloru brzoskwiniowego.
No i jak go zrobiłam, to okazało się, że pasuje również do scrapkowego wyzwania - podróż...
Tak więc upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu:D Chyba nie przekręciłam ludowego powiedzenia?




Polkowa mapka:





oraz szczegóły:














Dopisałam do tego gazetowy wierszyk, niezbyt wyszukany, ale niestety nie zawsze powycinane teksty dają się złożyć tak, żeby było zadowalająco...Aczkolwiek tekst ten odzwierciedla moje poglądy:)...

Miłego wieczoru!!!!!!!!!!!!!!!!


Ps. A jeśli chodzi o mój wywiad na Scrapujących Polkach to naprawdę nic tam takiego nie ma, co by Zaglądający do mnie na bloga nie wiedzieli...:)

13 komentarzy:

  1. "niezbyt wyszukany"? "nie zawsze powycinane teksty dają się złożyć"? co?! :D przecież wyszło świetnie! :) i bardzo z sensem, LO pięknie poskładane, cudownie dobrane kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem takiego zdania jak koleżanka z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie daj się prosić!!!
    Lubię jak umieszczasz w te cuda "LO", "TAG" i inne swoje zdjęcia :))) Bella

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaaaaaaaardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!!-a te guziczki ... no i fajne zdjęcie... text oczywiscie nietuzinkowy♥

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam:))słowa pięknie poskładane, trafne i prawdziwe:))a fotka miamuśna:)))
    całusy
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, lubie te Twoje scrapy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny srap i super zdjęcie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcie i przepiękna jego oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super Ci to składanie tekstu wychodzi!!!..piekna praca:))

    OdpowiedzUsuń