niedziela, 22 lipca 2012

Przerwa w podróży i moje marzenia o wolności

Dwa LOsy na wyzwania do Creative Scrappers.
Pierwszy - przerwa w podróży - z moją córcią sprzed paru lat - wyzwanie#216.





Do tej mapki:




I parę zbliżeń:











Drugi - moje marzenia o wolności - wyzwanie#217.
Zwykle lubię używać jasne tła, ale tu mi tak wyjątkowo przypasował ten śliczny, kolorowy papier z serii Fresh z Craft House.




Do mapki:




I szczegóły:








Zdjęcia z tego scrapa pochodzą z Norwegii, ze Stavanger, z Hinnapark.


Miłej niedzieli życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. Ten drugi podoba mi się bardziej ale to chyba dlatego, że kolorystycznie bardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są cudne, Ty tak zawsze fajnie wykrojniki pokazujesz, obie prace podobaja mi się bardzo :)
    Miłej niedzieli,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze śliczota pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, a ja nadal tej norwegii zazdroszczę, ciągle mi się nie udaje tam trafić... mi też się ten drugi bardzije podoba, jest super kolorowy i odważny - podziwiam każ|dego, kto potrafi ogarnąć tę kolekcję papierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły, miło sie oglada

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowe LOsy!!!! Uwielbiam Twoje odważne miksy kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuda! Rozskrapowałaś się na maxa :D Obydwa świetne :)))

    OdpowiedzUsuń