czwartek, 5 lipca 2012

Zaklęcie na miłość

Taki tam Amulecik:) Zrobiłam go na wyzwanie UHK Gallery - Dmuchawce, latawce, wiatr... 
Tak się świetnie złożyło, że na zlocie kupiłam fantastyczne tekturkowe serduszkowe dmuchawce w Stempell & Kartoon, które idealnie pasują do tego wyzwania:)















Coś ostatnio dużo u mnie czerwieni...:)

No i jeszcze tak się troszkę pochwalę...Z pewnym opóźnieniem, bo zakręcona ostatnio jestem straszliwie.
Otóż na portalu SP jest ze mną wywiad z cyklu - poznajmy się:))) W życiu nie udzielałam wywiadów, więc byłam nieco stremowana, ale jakoś dałam radę. Dziękuję za zaproszenie!!!

A na blogu scrapki.pl wystąpię w lipcu jako gościnna projektantka! Liftowałam pracę Tusi i moja praca wygrała:))) Jestem szalenie szczęśliwa!!! Dziękuję!!!!!!!

Miłego dnia życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!



23 komentarze:

  1. Prześliczny amulet, bardzo pozytywny - na pewno przyniesie wiele miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no... gratuluję :D

    A amulet cudny!! CUUUDNY!

    OdpowiedzUsuń
  3. A na to SP - wejść nie można :)
    Mogłabyś ty skopiować ten wywiad???

    p.s. energetyczny dmuchawiec! teraz ja żałuję, że się bardziej na zlocie nie rozglądałam hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, zwykli śmiertelnicy na SP dostępu nie mają, pochwal się wywyiadem bardziej "dosłownie"- bo jak widać, na coraz szersze wody wypływa Twój talent...karteczka "miłosna" jest tego dowodem najlepszym
    No i iczywiście gratulacje♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kolorystyka amuletu:)
    Pozdrawiam.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amulecik godny pozazdroszczenia! A czerwienie w tym wypadku całkiem a'propos i wdzięcznie całość się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Albumik jest ŚWIETNY! Lecę ten wywiad z Tobą przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. OGROMNIE mi się podoba, ale rewelacja!!! :) chciałabym móc zobaczyć kiedyś jedną z Twoich prac w oryginale, bo masz przezdolne łapki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginały zniewalają i czarują swoją mocą,siłą,energią i uczuciami:)kocham prace Asi:))bardzo:)))
      dorcia;*

      Usuń
  10. A ja zacznę od HM(dawno go nie było, prawda?)czytam:"Na południe..." i Twój miłosny amulet skojarzył mi się z bliskością zakochanych rąk, spojrzeń, ulotnych jak dmuchawce.***)
    ..."nasze dłonie splotły się na co najwyżej dziesięć sekund, mnie jednak się zdawało,że trwa to z pół godziny.Kiedy pusciła moją dłóń, nagle poczułem się zagubiony...Uczucie, jakie pozostawił po sobie dotyk jej ręki,nigdy mnie nie opuściło...
    ...dopiero zaczynalismy wyczuwać obecność pewnej nieoczekiwanej, przyszłej rzeczywistości,która miała nas wypełnić i uczynić całością.Staliśmy przed drzwiami,których nigdy wcześniej nie widzieliśmy.Samotni, w skrzącym się świetle, przez ulotne dziesięć sekund z ciasno splecionymi dłońmi..." niech zaklęcia runiczne,tajemna moc talizmanu sprawi,że te dziesięć sekund zamieni sie w 10 sek.lat świetlnych:)życzę Tobie, sobie i innym ...
    całusy
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam: gratulacje!!!! i prośba o wywiad "bardziej" dostępny:))
      d.

      Usuń
  11. Gratulacje, sliczna praca, zaskakujesz mnie pozytywnie za każdym razem jak Cię odwiedzam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna praca.Jak zwykle zachwyca całość. A ten blask! Fajnie, że zrobiłaś też zdjęcie pod słońce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona...prześliczne...Tak pozytywne czerwienie...:) Ach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny dmuchawiec rozsiewający miłość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny. Duchawce wyglądają wspaniale :) Zaraz lecę do scrapek.pl przeczytać wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno, świetna ta kartka!! Taka pomysłowa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała kartka i zasłużone wyróżnienie!
    Gratuluje - pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń