sobota, 4 sierpnia 2012

Moja najnowsza inspiracja - ZAZ

scrapkach - wyzwaniowo zrobiło się muzycznie:) Trzeba zrobić pracę z tekstem lub fragmentem tekstu piosenki. U mnie padło na ZAZ Je veux. Nie umiem niestety wklejać linka z you tube bezpośrednio do posta, ale można chociaż wkliknąć w powyższy link.
Uwielbiam ZAZ za jej prostotę, bezpretensjonalność, radość, luz i za - mam mocne odczucie w tym względzie - czystość wewnętrzną i światło:D:D
Znalazłam tłumaczenie do tekstu jej piosenki, które mnie utwierdziło w moim dla niej uwielbieniu i wykorzystałam fragment do mojej pracy. Z tekstem utożsamiam się w pełni. Jeśli zaś chodzi o samą pracę, to nie zaskoczyłam niczym nowym, ale cieszę się, że w ogóle  c h i a ł o  mi się coś zrobić!















Niczym nimfomanka wykorzystałam znowu swoje zdjęcie, ale cóż... Cała moja twórczość to coś, jak autoterapia, więc co ja się właściwie tłumaczę?...hihihihihi!

Aaaaaaaaaaa! I zapomniałam, że o istnieniu ZAZ dowiedziałam się u Didre, której bloga- ku memu wielkiemu zdumieniu nie ma??? Ktoś coś wie?

Pozdrawiam Was serdecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. Tekst super! Tabliczka takoż;)Światełkowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. głos ma nieziemski ta dziewczyna...
    a text rzeczywiście do Ciebie pasuje- tak mi się przynajmniej wydaje na te naszą blogową znajomość...
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tekst, pasuje mi też :)

    i rzeczywiście jej blog zniknął? bardzo dziwne... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze Kocham ZAZ!!! szczególnie tą wersję uliczną! jest niesamowita!!! studyjna nawet nie podchodzi do niej... nie ważne ;) wpis jest przepiękny!!! tło magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam, polubiłam, dzięki :))

    co do wstawiania piosenek z youtube do posta: wystarczy kliknąć "udostępnij" (zaraz pod okienkiem z teledyskiem), wtedy "umieść" i wyświetla Ci się w okienku link bezpośrednio do skopiowania i wklejenia do posta. Możesz też pozaznaczać dodatkowe opcje jeśli chcesz lub wybrać odpowiadające Ci wymiary (czasem teledysk nie mieści się na blogu; najpierw wszystko ustawiasz, potem kopiujesz link). Popróbuj, starałam się wytłumaczyć jak najprościej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezależna,czasem pozytywnie zakręcona (jak spiralne słońce)z określonym światopogladem i nieziemskim talentem kruszynka Jyoti:) nie zabieraj nam swoich zdjęć i dalej pisz o tym co myślisz,czujesz i... widzisz:)chciej, maluj i bądź taka jaką jesteś!!!
    Zaz to także moja muzyka;a słowa lecą prosto do serducha mimo,że zbuntowane szczere i prawdziwe:)))
    Didre zrobiła sobie dłuższa przerwę blogową może przez to czytamy komunikat:"profil niedostępny"****;-((
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie znałam, ale głos ma bardzo miły i piosenka wpada w ucho ;PP bardzo fajna praca, a Twoje zdjęcie rewelacyjnie się w nią wkomponowuje :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy rewelacyjny ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci się udał ten scrap, taki letni, morski...

    OdpowiedzUsuń