środa, 19 września 2012

Dwie panienki

Jedna to ten papier (miętowa panienka), a druga to makowa panienka:) Dzierży w dłoniach mak.
Poniższy scrapek zrobiłam do mapki ScrapMap#13.
Na zdjęciach wciąż Lidzia w wieku 5lat:) Kiedy to było?...


















Trochę mi się za dużo chłapnęło...Znowu:P
W ogóle można by się przyczepić co do zgodności z mapką, ale  naoglądałam się już tyle interpretacji mapkowych, że w sumie to chyba moja wersja aż tak bardzo nie odbiega od mapki???...



A na koniec proszę spojrzeć, jak elokwentnie moje Kocisko założyło sobie łapkę na łapkę łypiąc przy tym dziwnym wzrokiem, jakby się nawąchało czegoś...






Niechaj środa upłynie miło i przyjemnie nam wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 komentarzy:

  1. piękne są te Twoje chlapania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne panienkk:) Podobają mi się te chlapnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja córcia wygląda tak naturalnie na tej łące :) chlapnięcia wyszły znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. kleksy niesamowite:))a makowa panienka w miętowym ubranku suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. szalejesz ostatnio z tymi scrapami :), chlapania świetne, "przechodzące" kolorystycznie, muszę takich spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana ta makowa panienka:) A dla mnie kocisko ma filozoficzny wyraz buźki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie pochlapany! bardzo fajny LOs! :-)

    OdpowiedzUsuń