czwartek, 13 września 2012

Jaką rolę ma dla mnie życie?

Pytanie raczej retoryczne, bo nie podejrzewam pięcioletniego dziecka o takie wewnętrzne rozważania. Jeśli zaś o mnie chodzi to już mi życie objawiło moje role życiowe i może nawet nić przewodnią mojego ziemskiego bytowania... Choć zapewne nie wszystkie jeszcze wątki odkryłam, więc któż to wie, co tam życie ma jeszcze w zanadrzu dla mnie?...
A na scrapie zrobionym do mapki, którą odwróciłam - na wyzwanie#225, na blogu Creative Scrappers - moja córcia sprzed paru lat...























Bardzo lubię to zdjęcie... Mam wrażenie, że w tych oczach kryje się cały wszechświat, gwiazdy i drogi mleczne, nadzieja i ...zaufanie do świata...:)))

Dobrej nocy i dobrych snów!!!!!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. Piękne chlapania, kolory i piękna córa :). Oby taka nadzieja w oczach została nam wszystkim. Twoja praca przypomniała mi, jak raz, jadąc autobusem, zobaczyłam takie oczy u bodajże 80-letniej staruszki. Wzruszyło mnie to niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak siwka mówi takie oczy to skarb, Twoja córcia jest na pewno bardzo mądrą, głęboką i osiadającą wielką wyobraźnię dziewczynką, wszak oczy są zwierciadłem duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca i wspaniałe to ostatnie zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te "kleksy" na Twoich scrapach, a czy ja czegoś u ciebie nie lubię? no chyba nie ma takiej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fotka Córci genialna! wszystko w idealnej harmonii :)

    OdpowiedzUsuń