piątek, 7 września 2012

Kto patrzy przez moje oczy?

Zrobiłam wreszcie LOsa:) Pierwszy raz bez chlapania. Ani odrobiny farby nie użyłam. Chociaż nie powiem - kombinowałam, gdzie by tu chociaż troszeczkę, tyci, tyci chlapnąć...:) Jednak papier ( ILS vivid 01), który posłużył mi za tło jest bardzo intensywny i uznałam, że chlapanie w tym przypadku to już będzie za dużo.

Scrap zrobiony na wyzwanie#224 na blogu CreativeScrapprers.



Kto patrzy przez moje oczy?
Kto kryje się za uśmiechem?


Do tej mapki:













Pytania na scrapie w tonie metafizycznym:D :D Często je sobie zadaję...:D
Pozdrawiam serdecznie  każdego blogowego wędrowca, który zawędrował aż tu:D

9 komentarzy:

  1. Ale patyczek z drucikiem jest :) Świetny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Twoje oczy patrzą chochliki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, nie lubię papierów ilsu :/ i nie ma chlapania, ale przynajmniej patyczek jest i wzorki z perlen pena :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyszło ... mi jednak barkuje tych twoich farbek hihi ... super zdjecie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię te losy z Twoimi fotami :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzecznie odpowiadam na pytanie:wrażliwa,zdolna osóbka ze ślicznym wnętrzem i nieziemskimi talentami:)
    Jest patyczek, są guziczki, cudna fotka i jest LOS-)świetny:))
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń