poniedziałek, 17 września 2012

Scrap "przedobrzony" :)

Wyzwanie#226 na blogu Creative Scrappers.
Skrap z cyklu tych za bardzo, "przedobrzonych":) Niepotrzebnie psiknęłam glimmer mistem niestety, ale zaczynać drugi raz od nowa już mi się nie chciało... Musi tak zostać.
Na tapecie nadal ta sama seria zdjęć mojej córci sprzed lat. Stąd wciąż te same kolory na moich ostatnich scrapach:)























Jeszcze mam trochę zdjęć z tej scenerii, więc to nie ostatni taki scrapek:) Szalenie lubię te zdjęcia i pewnie lepiej byłoby zrobić z nich albumik, nawet chciałam, ale skończyły mi się bazy i w końcu zdecydowałam się na inną scrapową formę:)


Ściskam cieplutko i miłego wieczoru życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!



12 komentarzy:

  1. Jest śliczny, w takich ciepłych, wakacyjnych kolorach, można jeszcze powspominać przemijające lato.
    Mnie też wiele razy zdarzyło się coś psiknąć, dodać niepotrzebnie, co bardzo mi przeszkadzało, ale patrząc oczami oglądających, widocznie tak miało być. I jak oglądam Twojego scrapa, to wcale nie czuję, że czegoś tu za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam przedobrzony, dla mnie super i wszystko powinno tak zostać jak jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, że coś Ci się udało wycisnąć z tej mapki, dla mnie ona jest totalnie nie do ugryzienia. Kolorystyka cudna, a guziczki na patyczkach wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mapka rzeczywiście zniechęca, ale jakoś wybrnęłam:)

      Usuń
  4. haha, wyszła Ci taka "twórcza piana", że pozwolę tak sobie powiedzieć ;D aj tam, przedobrzony, nie zgadzam się, wyszło IDEALNIE :) niesamowicie podoba mi się motyw serduszka na tych patyczkach, no i ten napis, piękny jest i pięknie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s. czy doczekam się kursu na mandalę? :) ja tak bardzo bardzo BARDZO ładnie proszę :))))) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wyszedł, scrapy świetnie prezentowały by się razem w jednym wielkim albumie ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki przedobrzony? Jest idealny i w kolorach i w formie:)

    OdpowiedzUsuń