piątek, 12 października 2012

Wyzwania foto ciąg dalszy

Dzień piąty wyzwania fotograficznego - z dołu.
Wyzwanie polega na sfotografowaniu czegoś (lub kogoś) z dołu.
Chodziłam więc z aparatem po mieszkaniu i usiłowałam "upolować" jakieś fajne ujęcie... Łowy się jednak nie powiodły. Po raz drugi więc "zapozował" żyrandol. Drugi raz, bo poprzednio, gdy brałam udział w wyzwaniu fotograficznym - miał okazje już wystąpić w roli modela, w nieco innym ujęciu:)
Teraz fotka z dołu.







Zrobiłam jeszcze jedną, bardziej z ukosa ze świetlnymi refleksami na suficie.







Duuuużo słońca i światła w ten weekend życzę!!! I miłego wypoczynku:)


13 komentarzy:

  1. świetnie te zdjęcia wyszły, to drugie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń

  2. fantastyczny i fotogeniczny model;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu poznałam, ze to on!
    z dołu też wyszedł śwetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. rozszczepione światło jest niezwykle wdzięcznym elementem do sfotografowania

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten Twój żyrandol!
    pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mu woda sodowa uderzyła do głowy, bo patrzał dziś na mnie z góry :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło to ujęcie, jakby chmura gwiazd, lub krople deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fotki świetne! służy Tobie to wyzwanie fotograficzne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło poznać Twój żyrandol
    i powiem że nie zły model z niego.
    Zwłaszcza na zdjęciu po skosie.
    Wygląda jak dmuchawce na wietrze,
    albo mydlane bańki.
    Dobry wybór :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. No taki żyrandol to jest coś... od dołu i z boku godzinami można się pogapić...i z pewnością przy powiewie posłuchać... :) super foty

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjecia sa pzrecudne ... pozdrawiam ciepluteńko i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  12. kurde przypomniałaś mi, że robiłam sama żyrandol z kryształów i muszę się nim pochwalić za niedługo na blogu :D nie jest tak cudny jak Twój no ale mam ten sam typ kryształków, które przecudnie się mienią:)

    OdpowiedzUsuń