środa, 10 października 2012

Fragment mojej codzienności

Trzeci dzień wyzwania fotograficznego Uli - na stole.
Hmmm...Poezji to tu nie będzie. Raczej proza, albo skrót informacji dnia. Kalejdoskop wydarzeń:D
Zadanie wydaje się proste, ale niekoniecznie takim jest.

Wpadło mi do głowy, żeby pokazać, rozłożyć na stole wybiórczo niektóre rzeczy, bez których nie byłoby mi w życiu łatwo... I takie, które "zdarzyły się" lub zdarzą się dzisiaj.






I tak:

  1.  Laptop. Jestem absolutnie uzależniona od internetu...
  2.  Kosmetyczka. Wiadomo, chodzi o image, hihihi.
  3.  Książki. Lubię czytać. Te na zdjęciu to te, które czytam. Mcdusię właściwie już przeczytałam, ale    koniecznie chciałam o niej wspomnieć, bo tyle, co się przy niej naśmiałam ( zwłaszcza moment, gdy Ignaś walnął o blat...), warte jest wspomnienia. A i Bernard Żeromski (moja ukochana postać) wystąpił...:DD Druga książka jest już dla poszukiwaczy...Siebie?...
  4.  Dryszkowe stemple, które  d z i s i a j  do mnie dotarły:))
  5.  Farby i pędzle. Kolory nieprzypadkowe, bowiem dzisiaj będzie się tworzyć kolejna mandala w tych właśnie barwach. No i jak wiadomo farby to również to, bez czego trudno byłoby mi się obejść.
  6.  Okulary. Jestem krótkowidzem. 
  7. . Zielona herbata w moim ulubionym kubku. Element mojej codzienności.

Ufff.... To takie małe sprawozdanie z dzisiejszego dnia. 

Ściskam cieputko!!!

16 komentarzy:

  1. Będzie dziś zatem twórczy wieczór! Tych stempli jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam laptop - którego chyba muszę zgłosić do serwisu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO! Mcdusię też czytam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, tę różę piękną masz i olivię...

    OdpowiedzUsuń
  5. no i świetnie się udało, a tak długo myślałaś nad zadaniem :)
    strasznie mnie kręcą te farby
    a i McDusię muszę sobie zapodać

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ujęcie tematy. Dzięki Tobie wiem jaką będę czytała następną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. emceDusia przeczytana!!!!
    Pomyślałam o Tobie, gdy się pojawił Bernard :D

    A ten tego - ja się tez naśmiałam, ale i ryknęło mnie się ze dwa razy....
    Zielona herbata taaaaa.....
    I Dryszki przyszli!!!!!!!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw!! Te stemple...hmm, i książki super!

    OdpowiedzUsuń
  9. niby wiele, a jednak kompozycja moim zdaniem świetna :)
    Super pomysł ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te farby mnie intrygują, a raczej ich kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sprawozdanie, tak sobie myślę co ja bym na takim zdjęciu umieściła...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój pomysł na to zdjęcie i te kolorki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie do siebie pasują kolorystycznie te elementy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ty masz piękne pędzelki :)
    ...i jak cudnie widzieć u Ciebie moje stemple :D :D :D mrrrrr :D

    OdpowiedzUsuń