poniedziałek, 8 października 2012

Ikeowskie butelczyny

Skusiłam się po raz drugi na wyzwanie fotograficzne tym razem siedmiodniowe -  na blogu Sen Mai.
Tematy wydały mi się lekkie, przyjemne, więc czemu by nie?
Dzień pierwszy - trzy rzeczy.
U mnie są to ikeowskie butelczyny:) Szkło to wdzięczny temat na fotografię, byleby tylko upolować trochę światła, co mi się dzisiaj niemalże cudem udało.







I jeszcze banerek tegoż wyzwania:







No to teraz przez siedem kolejnych dni będę, mam nadzieję - pojawiać się codziennie z nowym zdjęciem:)
W międzyczasie upchnę może między zdjęcia jakąś mandalę:)))... Jedną nową już mam, ale jest już za ciemno na fotki. Musi więc poczekać do jutra.

Do jutra więc:DD








11 komentarzy:

  1. Słońce zrobiło świetny efekt za butelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zdjęcia, sama muszę kedys dołączyć do takiej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ujęcie.
    Turkusowa butelka idealna do mojej kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny ten cień na zdjęciu, kolorki odlotowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta zieleń i turkus:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ech Ikea, mogłabym tam zamieszkać.. :)! Powodzenia w wyzwaniu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te buteleczki (nie potrzebuję, nie potrzebuję, nie potrzebuję, nie będę jechać na zakupy...)

    OdpowiedzUsuń
  8. O butelki mogą być inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne swiatlo zlapalas,bardzo sie mi podoba:)

    OdpowiedzUsuń