piątek, 5 października 2012

Mandala, która stworzyła się sama...

... - poprzez moje dłonie. Nie miałam jej w głowie. Płótno niemalże samo wpadło w mi w ręce i rozpoczął się proces malowania.
Moje ego nie miało tu nic do roboty:) Byłam jedynie przekaźnikem...
























Papier to UHKowy - Rumburak, mój ulubiony. Co prawda sam Rumburak to zły czarownik, ale i tak go lubię:) Poprzez sentyment. To bajka z dzieciństwa. I do tego czeska:DDD


Hurra!!! Weekend!!!!!!!!!!!!!! Można będzie spać do woli..............:DDDDDDDDDDDD

13 komentarzy:

  1. Ale piękna! Ta podoba mi się wyjątkowo, jest taka inna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli... jest prosto z serca... :) Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest! więc nie słuchaj swojego ego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę piękna, w jej kolorach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. no sliczniewyszla pozdrawiam ciepluteńk ... oj kiedy to ja pospie jak moje szkraby po 6 wstaja

    OdpowiedzUsuń
  6. słuchaj... Ja wiem czym jest dla człowieka stan Ci teraz bliski, ale energia z która CI SIĘ MALUJĄ... Jest porażająca... :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. samo...oj, jak bym chciała, zeby mi się tak samo tworzylo... cudne kolory, wiesz, że uwielbiam, to zestawienie- fiolet i zieleń- zresztą chyba dokładnie taki zielony kamyczek zdobi moją zawieszke, co wisi teraz w salonie( jak sie przygladniesz zdjęciom anamownów, to zobaczyśz jak pięknie się z nimi komponuje...)

    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita!! normalnie mnie wgniotła w fotel!
    i też lubię fazę tworzenia :) zawsze potem patrzę na powstałą rzecz, jak na coś obcego... takiego "nie ze mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz fajnie, jak Ci takie cuda same wychodzą:) Ogromnie podoba mi się to połączenie kolorów - aż zapachniało lawendą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie to zrobiłaś. Jestem zachwycona. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatkało mnie na amen, świetne kolory, normalnie nie wiem co napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mandala cudna mało nie spadłam z fotela super kolory pięknie ci to wyszło pozdrawiam cieplutko-wiola

    OdpowiedzUsuń