czwartek, 11 października 2012

Mandala z różą

I jest zapowiadana wczoraj mandala. Z Dryszkową różą w środku - zembosowanym stempelkiem:))  Trochę może za różowo się zrobiło, ale zainspirowała mnie paleta z bloga Scrapuj.pl i tamtejsze aktualne wyzwanie.
Lubię kolorystyczne wyzwania. Zawsze można wcisnąć jakąś mandalę:DD
A! Mandala jest nieco większa - 40cm x 40cm.

























Teraz, jak tak się przyglądam, to myślę sobie, że jednak odcieniami odbiegłam od tej pięknej palety... Hmmm... Trudno. Musi tak zostać. Najwyżej zostanę zdyskwalifikowana:D...Czy mandala raczej...

Papier użyty do mandali to good day sunshine sherry i mnóstwo odpowiednio dobranych brokatów i pereł w płynie. No i stempelek różany od Drychy, co już powyżej linkowałam:)


Nie żegnam się, bo wieczorkiem przybędę jeszcze z kolejnym wyzwaniowym zdjęciem:))
Do zobaczenia wieczorem!!!

11 komentarzy:

  1. A ja zastanawiam się nad tym jak by wyglądała Twoja mandala w ciepłych czekoladowych brązach i wanilii...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i taka kiedyś powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory bardzo odważne ale pieknie się razem komponują a ta róża w środku slicznie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna :) Sliczna w srodku roza Dryszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda ta róża w środku i to, jak ją "powiększyłaś". Jak zwykle super kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromna jest! Kolory słodziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. MISTRZYNI!! i nowa szata na blogu :)) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle czarujesz ;)) niesamowicie podoba mi się ta róża w środku, znowu zaskakujesz pomysłowością, a wydawałoby się, że już piękniej nie można! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAA na to czekałam!!!! :D

    Jak ja się cieszę, że jej nie przegapiłam! Boska!

    OdpowiedzUsuń
  10. mandala boska wow!!-wiola

    OdpowiedzUsuń