niedziela, 14 października 2012

Moje umiłowanie powolności

Dzień siódmy wyzwania fotograficznego - ulubione w weekend
No i co ja lubię robić w weekend?

Ano lubię, bardzo lubię  r o b i ć  n i c :)))
Bardzo lubię  w o l n y  c z a s.
Siedzieć do późna w nocy.
Długo potem spać.
Wylegiwać się w łóżku do południa.
Poranną kawę pić po południu.

Nie należę do osób aktywnych i cenię sobie powolność w życiu. W miarę możliwości, oczywiście. No bo wiadomo...Dzisiejszy świat pędzi, jak szalony...Nie nadążam.



Cenię sobie wolny czas:)



Ten zegar wisi u mnie w kuchni nad wejściem. Kupiłam go kiedyś w sklepie z meblami "Vox". Był w kolorze oliwkowym, więc go troszkę pochlapałam turkusową i złotą farbką. 


Pobawiłam się troszkę efektami specjalnymi i dołączam kilka efektów tych zabaw. 
Zegar razem z moim kuchennym żyrandolem.




















Uściski serdeczne posyłam!!!

14 komentarzy:

  1. Jyoti wita Cię kolejny żółwik. Nienawidzę pośpiechu, braku czasu, i miliona spraw na głowie, wtedy się gubię i motam, lubię sobie siedzieć spokojnie w domu i nikomu nie przeszkadzać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zegar, pięknie go poprawiłaś :)
    A żyrandol jedyny w swoim rodzaju (zazdroszczę po cichu) :)

    Pozdrawiam
    anet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żyrandol skutecznie zasłania "upływający czas" ;)) super fotki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. taaaaaki kuchenny żyrandol! zawsze mnie zachwyca, jak wiele odmian piękna może mieć dom

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kolory, turkus w szczególności. Piękny ten zegar. A czas... ojjj, chciałabym więcej i też tak sobie robić nic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj! Mało ,że cudne kolory u Ciebie, to jeszcze to leniuchowanie! Ja też tak chcę!!! Czasami się to mi udaje, gdy W. rano weźmie dzieciaki w obroty a drzwi do sypialni szczelnie zamknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zegar swietny- i lepiej mu zdecydowanie w tym turkusie...
    a lampa po prostu przecudna- alez musi byc tam u Ciebie fajnie w tej kuchni...
    i tez lubie powolność...

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu,dodałaś smaku zegarowi,turkus i złoto uszlachetniają czasomierz;szkoda,że nie można cofnąć czasu...
    Teraz wiem najlepiej jak trzeba go cenić,wieczny pęd nic nie daje oprócz...zadyszki i zmęczenia...
    a żyradnol cudny jak pięknie musi odbijać słońce
    buziaki
    dorcia
    ps.nowa szata pełna emocji,pozytywnych barw, radości i świeżego spojrzenia, kipiąca gorącym uczuciem...cudna, mam nadzieję,że Twoje wnetrze też jest tak kolorowe i szczęśliwe...
    całusy
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. ach jaki on jest piekny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie cudne kolory, zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar z żyrandolem świetnie do siebie pasują! :D

    OdpowiedzUsuń