czwartek, 11 października 2012

Światło odkrywania

Dzień czwarty wyzwania fotograficznego Uli - cenny.
Nie byłabym sobą, gdybym choć raz nie podeszła do sprawy filozoficznie:)
Jest mnóstwo cennych ludzi, rzeczy i zjawisk wokół mnie, jednak ujęłam temat dość abstrakcyjnie...
Cenne jest dla mnie... światło. Wewnętrzne Światło Odkrywania...

"Czym jesteśmy bez ciągłego podtrzymywania myślenia o sobie? Czym jesteśmy wówczas, gdy po prostu patrzymy, słuchamy, kiedy niewybiórczo doświadczamy wszystkiego w tej nieskończonej żywej przestrzeni?" 
Toni Packer, Światło odkrywania.





Niechaj słońce zawsze rozjaśnia twoją drogę,
I niech otacza cię miłość
A twoje Wewnętrzne Światło
Niech prowadzi cię przez życie.



Słowa pod zdjęciem to jest jakaś stara modlitwa. Nie znam pochodzenia tego tekstu. Zapisałam go kiedyś w swoim kajeciku z cytatami i stąd go tu przepisałam.
Nie będę wchodziła w jakieś głębsze rozważania na temat wewnętrznego światła, czy światła odkrywania, najlepiej jeśli każdy zinterpretuje to po swojemu :))

Pozdrawiam serdecznie!!!

7 komentarzy:

  1. Tak jeśli w sobie odkryjemy światło, to jest to jedna z najcenniejszych chwil. Bo my często tak siebie nie doceniamy, nie szanujemy. Nie wierzymy w siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne przesłanie...piękna myśl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przesłanie :)
    Wewnętrzne Światło Odkrywania, brzmi bardzo intrygująco, muszę sobie o tym poczytać, mam nadzieję, że znajdę coś o tym w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zdjęcia z takim czarnym tłem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. światło to podstawa naszej egzystencji!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak zwykle trafnie i pięknie ujęłaś moją myśl:D

      Usuń