wtorek, 30 października 2012

Turkusowa mandala i o nieoczekiwanej niespodziance:)

Niewiele tworzę w ostatnim czasie. Jakoś tak... Niż jakiś , czy co?... Ale znowu gdyby nie niże - nie byłoby wyżów:) W takim to dualnym świecie żyjemy...
Wczoraj wieczorem trochę się przymusiłam, żeby się zabrać za tą mandalę. A jak zaczęłam , to dalej poszło już gładko.























I w tym miejscu początkowo miałam zakończyć, gdy...tymczasem ktoś zapukał do drzwi...
Był to listonosz. I miał coś dla mnie...

Nie wiem , czym sobie zasłużyłam na taką niespodziankę??? Zostałam otóż nieoczekiwanie obdarowana przez Didre!!!!!!!
I to jak! Nie mam wprawy w fotografowaniu biżuterii, najlepiej zajrzeć do Twórcy tejże, gdzie naszyjnik jest pięknie wyeksponowany:) Najlepiej wkliknąć w powyższy link:)
Nadal w osłupieniu i zachwycie będąc cyknęłam kilka fotek i oto się chwalę...:DDDDD













Zaglądałam już do Didre i widziałam to cudo, ale w życiu nie pomyślałabym, że to dla mnie!... Nawet nie zawsze komentuję, bo brakuje mi najzwyczajniej słów, by wyrazić swój zachwyt...
Dziękuję Kochana z duszy i z serca!!!!!!! I z całej istoty swojej!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. jakie cudowne cacko zrobiłaś? może to głupie pytanie - co to jest i do czego to służy!? Nie mam zielonego pojęcia co to jest mandala... Kolorki cudowne, pierwsze co mi przyszło na myśl - to Grecja...
    pozdrawiam cieplutko!

    p.s. piękny prezent dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Mandala to rysunek w kształcie koła, w terapii symbolizuje stan naszej duszy. Od Junga "zaraziłam" się mandalą. Te obrazki, które maluję różnymi technikami na płótnie są raczej moim własnym sposobem na mandalę. Ze swoim środkiem i symetrycznym układem mają dobry wpływ na mój rozproszony, niespokojny umysł:)
      Również cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
    2. =) dziękuje za wyjaśnienie.... teraz wiem co, jak i dlaczego!
      śliczne są te manale!
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. mandala niesamowita!! i wciąż intrygują mnie runy, które umieszczasz na swoich pracach...

    p.s. Mikołaj w tym roku chodzi troszkę wcześniej ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tego Mikołaja...:DD
      A runom, które umieszczam nie przypisuje może jakiegoś działania, bardziej traktuję jako intencję, modlitwę?... I tak: (w ogromnym skrócie)- Fehu -dostatek i miłość, Uruz - też dostatek i dobre zdrowie, Wunjo - radość, Ansuz - na gardło, Algiz - ochrona, Sowilo - światło i też zdrowie i Odala - odnalezienie swojego miejsca w życiu.

      Usuń
    2. dziękuję za rozjaśnienie tematu ;)))

      Usuń
  3. Cudna!!!
    Ma w sobie spokój ale i jakąś pozytywną siłę.
    I to jest właśnie to czego mi teraz duuużo potrzeba.
    Więc z przyjemnością oglądam Twoją mandale :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna mandala i piękna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mandala otoczona mgiełką niepewności a może tajemnicy...
    kolory iście wiosenne budzącego się ze snu poranka...
    ciepła,energetyczna,świeża:)
    a biżuteria od Didre to czarodziejskie dzieła sztuki z magią odnajdywania w niej i w sobie uczuć, których często nie jesteśmy świadomi...
    anielski podarunek:)
    całusy wieczorno-nocne:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świetlista ta mandala

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tylko napiszę, że zawsze mnie "zapłaczecie" łzami wzruszenia... dziękuję, mandala śliczna, a niespodzianka... To sama wiesz, wszystkie się kochamy w jej cudach ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. mandala śliczna:) niespodzianka przeboska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo świetnie pasuje do Ciebie ten wisior :D tak mi się wydaje... :)

    Mandala ma cudownie dobraną kolorystykę...

    Nie myślałaś, żeby robić mandale na tamborkach??

    OdpowiedzUsuń