poniedziałek, 26 listopada 2012

Próba powrotu

Chciałabym napisać - wielki powrót:))), ale nie wiem, czy naprawdę mi się to uda. W moim życiorysie znowu pojawiły się pewne zawirowania, parę fajnych chwil i parę ran do wylizania...
Jako że jestem wojowniczka z natury, to i się nie poddaję:) Mam zamiar więc zatopić z się w swoich mandalach, umazać farbami i tym samym wrócić tutaj i odkurzyć stare kąty:)

Dzisiaj mandala w kolorach raczej radosnych malowana z myślą o Kimś pełnym życia i energii.























I już rozmyślam o jakimś następnym "kółku"... A może by też karteczkę?

Ściskam cieplutko i słonecznie!!!!!!!!!!!!!!!!

10 komentarzy:

  1. Jest śliczna... I te kolorki!
    teraz to samych radosnych i przyjemnych chwil Ci życzę Jyoti =)
    widzę, że nie tylko ja mam takie zawirowania... to chyba te jesienne deprechy.... mam nadzieję, że ze zbliżającą się Gwiazdką odejdą w zapomnienie! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasowałaby mi do czerwonego pokoju :0 Miło mi, ze wróciłaś i zachwycasz ujażmianiem i uspakajaniem energii w mandalach. No i sądzę, że nie karteczka... Może coś błyszczącego? Może guziczek? Namalowane..oko?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię widzieć,a mandala cudna i bardzo optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, to taki optymistyczny powrót... :)) dobrze znów Cię widzieć!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana. Nie będę Ci pisać tych banalnych i byle jakich tekstów stylu, że po każdej burzy zawsze zaświeci słońce bo Ty sama wiesz, że to wszystko kołem się toczy. Ale chciałabym życzyć Ci dużo wojowniczej siły i wytrwałości :) I bardzo się cieszę nawet z krótkiego powrotu bo mogę znów dziś podziwiać takie cudowności tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wojowniczy powrót :D
    Ale może to dobrze, nie koniecznie, że te rany, ale że zamalujesz się mandalami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, tęskniłam, potrzebne mi są Twoje mandale,słowa tak trafnie ułożone...Twoje spojrzenie...
    a powroty są najczęściej następnym ...zakrętem...w tej spirali...
    Mandala pełna światła i pozytywnych wibracji,dodająca sił.
    Cudna:)))
    dorcia.buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak jak ja;) Mandale Twoje są zawsze takie pełne energii, że nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ludku... jakie kolory! Kocham takie połączenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń