czwartek, 13 grudnia 2012

Na skarbów przechowywanie:)

Witam w grudniu:D To mój bowiem pierwszy grudniowy post. Nie to, żeby nie było weny...Po porostu najzwyczajniej w świecie nie chciało mi się...:) Moje myśli dryfują ostatnio w innych kierunkach... I na wszelki wypadek dodam, że jest ok:D:D
I tak między tymi myślami powstała skrzyneczka:




































I jeszcze tak na koniec podzielę się z Wami moją najnowszą inspiracją muzyczną. Jestem zachwycona barwą głosu i klasą tej śpiewającej babeczki.....Czyli że nowa płyta na horyzoncie do kupienia...







Pozdrawiam serdecznie i cieplutkie uściski posyłam!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. skrzyneczka urocza :) piękne kolory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka prześliczna, robi wrażenie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznaaaaaaaaaa!!!!!!!! A na fotce z kotem prezentuje się najlepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jyoti gdzie byłaś jak Cię nie było? A pomysł na szkatułkę bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA, Twoja taka i w tych kolorach i z mandalą!

    OdpowiedzUsuń
  6. witam dawno nie zaglądałam na twój blog a tu prosze takie cuda :) -pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń