wtorek, 29 stycznia 2013

O nadziei na Skarb

Już dawno tak nie naciapałam... I już nawet myślałam, że nic z tego nie wyjdzie.
Ale coś tam wyszło.
Kiedyś tam stworzyłam sobie taką formę, jak - tabliczka z przekazem. Miałam ich zrobionych kilka, ale się upłynniły. Trzeba więc uzupełnić braki.

Oto pierwsza z nowej serii:
I najlepiej oglądać w powiększeniu:)



 ...tam gdzie jest ruina
jest nadzieja na skarb;
dlaczego więc nie szukasz skarbu
w spustoszonym sercu?
Rumi


















Udało mi się wreszcie pokazać fiolet tak, jak naprawdę wygląda. Używam programu Picassa i jest tam opcja "ociepl". I tak zrobiłam. Uprzednio jeszcze ocieplając temperaturę kolorów. Tak więc, że żeby fiolet zaprezentować w pełnej krasie trzeba dużo podocieplać:))
Sama tabliczka ma wymiary 16cm x 16 cm.

Miłego wtorku życzę i ściskam cieplutko wszystkich kochanych Tuzaglądaczy!!!!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna tabliczka, przekrzywiona rameczka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, te zacieki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznośc ci wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. ujmujący txt, kompozycja, kolorystyka, Medal złoty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne;) Trafia prosto w serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cytat w cudownej oprawie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrrrrr..... Genialne! A ten fiolet - cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥♥♥ super słowa i Twoje Chlapanie = mistrzostwo
    dorcia

    OdpowiedzUsuń