czwartek, 31 stycznia 2013

O zasługiwaniu na miłość i stawaniu się sobą

Siłą rozpędu zrobiłam jeszcze dwie tabliczki z przekazem.
Na czerwono i na złoto.
Ta czerwona tabliczka to taka wczesna walentynka dla każdego z nas...:)
A ta złota to już takie tam moje dywagacje na temat samorealizacji i tego, czym się jest:)








 Nawet, jeśli przejdziesz cały świat
nie znajdziesz nikogo,
kto zasługiwałby na miłość bardziej niż ty sam
Budda











 Stawanie się sobą polega na wyzwalaniu się od wszelkiego lęku,
ponieważ nie ma nic, czego można by się obawiać.
Nic nigdy nie może powstrzymać tego, czym naprawdę jesteś-
Czystego Światła
Autori











Oraz Kiciuś w moich nogach...



No i kończy się styczeń. Nowy miesiąc przed nami, jakoś tak pędzi ten czas...I tylko coraz starsi jesteśmy, a czy mądrzejsi?... Jak tak patrzę na świat wokół, to mam wątpliwości...:)
Nie wiem skąd ta nagła refleksja mnie naszła akurat teraz, urodzin nie mam, hmmmmm.....

Ściskam cieplutko!!!!!

7 komentarzy:

  1. Witaj :) Podobają mi się bardzo tabliczki ze złotymi myślami, u ciebie można duszę dokarmić i dobrze, bo tak jak piszesz ja też nie wiem gdzie ten nasz kraj (świat) zmierza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo piękne i obie z ciekawym przekazem. Lubię tu do Ciebie wpadać i częstować się pozytywną energią jaka towarzyszy Twoim pracom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tabliczki piękne i z mądrym przesłaniem, a kiciuś, jak na kiciusia przystało prześliczny, taki do wyściskania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jestem coraz mądrzejsza, mówię Ci. Już taka jestem mądra, że mi głowa puchnie :D
    Cudne tabliczki są, uwielbiam te kolory u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że to piękne, to jeszcze tak mądrze mówi. Bardzo mi się podobają te Twoje tabliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne! Czadowe te dmuchawce z serduszkami (wyrób własny czy jakiś gotowiec?) Baaaaaardzo mi się podobają obie zawieszki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Te dmuchawce można było kupić u Effinki. Może jeszcze są?

      Usuń