piątek, 18 stycznia 2013

Po jasnej stronie Watsona

I Watson po raz trzeci:) Jego jasna strona.
Zrobiłam jeszcze jednego scrapa, tym razem do mapki ScrapMap#21.
Troszkę pochlapałam, popisałam, doczepiłam obowiązkowo zadrucikowane patyczki i jest.
Tak się prezentuje...



 Kochaj. Kochaj to, co widzisz. Kochaj to,że żyjesz. Kochaj czas i ludzi, kochaj świat i dziel się z nim miłością, czyli dobrem i życzliwym myśleniem. 
Kochaj, a będziesz kochany.
Beata Pawlikowska



















Tutaj zdjęcie "podrasowane"...:)




Wykorzystałam znowu swoją fotkę zrobioną przy okazji wyzwania fotograficznego oraz tekst zaczerpnięty z książki Beaty Pawlikowskiej - "Teoria bezwzględności, czyli jak uniknąć końca świata".
Ten zacytowany fragment to słowa inkaskich szamanów... A ja, jak wiadomo - mam słabość do szamanów:D :D.....


I duuuużo tego kochania na dzisiaj i nie tylko życzę sobie i wszystkim Tuzaglądaczom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. urocza praca.....
    tuzaglądacz dziękuje i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dużo, dużo :) i dla Ciebie :-*
    a praca, cudowna...jak zawsze. A Twoje druciki to kocham baaaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, radosna i pełna optymizmu praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku prze bosko ci w kitkach! Super scrap!

    OdpowiedzUsuń