środa, 9 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (styczeń) - Duży

Dzień trzeci wyzwania. Temat - Duży.
U mnie Kocurro :D :D
Chciałam go złapać, jak pręży i wygina grzbiet, ale nie chciało mi się czatować na taką chwilę. Zwłaszcza,że on teraz śpi. Obok mnie. W połowie na oparciu tapczana i w połowie na stosie gazet i efemerydach planet...
Zwykle wolę jego bardziej słodkie oblicze, ale teraz niech będzie takie poważne. Niech będzie, żem prawdziwy Kocur! Pan i Władca tego domu:)
Po za tym on naprawdę jest duży. Ragdolle to duże koty.




















Dziś nie filozofowałam:) I dziękuję Wam Kochane Dziewczyny za wczorajsze i dzisiejsze odwiedziny i komentarze!!!!!!!! Wczoraj tak mnie poniosło, że miałam obawy, czy ktokolwiek coś napisze......:)))
Tak więc jeszcze raz baaaaaardzo dziękuję!!!!!!!!!

A więcej  d u ż y c h  interpretacji na blogu Uli.

18 komentarzy:

  1. Kocurrrro jest boski :) Ma cudne oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Kot jest wyjątkowo przystojny, nawet z taką groźną miną, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest, ach te oczyska :)
    Tak sobie pomyślałam, że gdybym brała udział w tym wyzwaniu, to też na pewno odpowiedziałabym moim kotem na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasny gwint co za oczy! Co za spojrzenie! Hipnotyzujące =)
    Piękny kotek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne oczy i jaka groźna mina hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. I jeszcze jedno muszę dodać! Nie na temat co prawda... ale właśnie zauważyłam,że masz skrzydlaty świecznik. Obłędny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widać, że on rządzi. Spojrzenie na ostatniej focie: bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Groźną ma minę i piękny kolor oczu ;)
    I taki jest puchaty...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również jest kocur.
    CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka piękna fotka .Oczy ma cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, ale ten wzrok to niezbyt zachęcający:)) fajna fota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet mały kot jest duży- taka już ich rola:)

    OdpowiedzUsuń