sobota, 12 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (styczeń) - na talerzu

Dzień szósty - na talerzu.
Z założenia miało być jedzonko, ale jak się późno wstaje, to to jedzonko nie będzie już dobrze sfotografowane w godzinach wieczornych...
W takiej sytuacji trzeba pogłówkować i podejść do tematu od innej strony...:) Malowałam kiedyś dawno temu farbami do ceramiki szkło, butelki i talerze, wyciągnęłam więc z szafy stare malowane talerze i wybrałam dwa.
Jest oto na talerzu......talerz!











Ale żeby nie było, to jakieś jedzonko też pokażę. Moje późne śniadanko. Dodam nawet, że baaaaaardzo późne śniadanko:D:D
Tylko niestety nie talerzu, a w miseczce. Musli, które zawsze robię sama. Kupuję różne płatki, koniecznie orkiszowe (najlepiej eko), migdały, różne orzechy, ziarna słonecznika, len i daktyle i mieszam to wszystko.
Codziennie odmierzam miarkę, dolewam wody, gotuję, a potem dodaję miód i olej lniany tłoczony na zimno.
I gotowe!







Zaręczam, że jest pyszne. A i potem ochota na słodycze jest duuuuuuuuuuużo mniejsza:)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odwiedzinki i komentarze!!!!!!!!!!

17 komentarzy:

  1. piękne talerze! gratuluję talentu :)
    a płatki wygladają zachęcajaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jadam owsiankę robiona przez siebie ale ochota na słodycze nigdy nie mija:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny masz talent Asiu! te Twoje talerze są przepiękne!
    Musli kusi, oj kusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten czerwony, nieskończony talerz - piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne talerze!
    Podobne muesli kiedyś jadałam... I mam ochotę ponownie zacząć sobie je robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne talerze:) miseczka też mi się podoba - ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na takich talerzach aż chce się jeść smacznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka mi opadła na widok talerzy. Dzieła sztuki jak dla mnie - świetne !

    OdpowiedzUsuń
  9. o widze że banerek zmieniłas cudny ... zdjecia sliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. te talerze....zakręcone i naładowane pozytywną energią.
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Talerze są po prostu PRZEPIĘKNE! Masz wielki talent! :-)

    OdpowiedzUsuń