poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (styczeń) - Ty

...czyli Ja :))
Taaaaak..... Postanowiłam po raz trzeci chyba (?) wziąć udział w wyzwaniu fotograficznym Uli.
Dzień pierwszy - Ty















Prawdę powiedziawszy, nie bardzo wiedziałam jak ugryźć ten temat??? Bądź co bądź, nastolatką już nie jestem, a w dodatku chciałam z jakimś pomysłem podejść do wyzwania... I tak się nawinęła na pomoc fototapeta u mojej przyjaciółki, którą dziś żegnałam... Pracuje ona bowiem na wyspach...:( (koleżanka, nie fototapeta:))
Zrobiłyśmy więc sesję zdjęciową, z czego większości jednak bym nie pokazała publicznie, ale ta jedna fotka całkiem się nadała:)
Przy czym sielski widok łąk i pól wyraża bardzo trafnie moją naturę...:)


Miłego wieczorku życzę!!!!!!!!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. zazdroszczę tak ślicznego profilu:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo trafnie - dokładnie w łanach takich sobie Ciebie wyobrażam, a jeszcze jakby ich "fale" się w okręgi układały uhuhu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba bardzo ładne,ale na drugim zdjęciu tak dobrze się wkomponowałaś w tło,że całość wygląda jak obraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Sielsko :)

    Skąd wiesz, może fototapetę też by chętnie na wyspach zatrudnili?

    Wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcie takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane ujęcie, bo się tak właśnie zastanawiałam nim przeczytałam, czy to rzeczywisty pejzaż czy fototapeta. :)
    Bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥♥♥♥ ;-)cudne,prowokujace jakby? bo chciałoby sie wskoczyć w te łany...potem katar murowany:-)
    zrymowało mi sie niechcący
    cmoki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń