wtorek, 8 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (styczeń) - Lista na 2013

Fotograficznie - dzień drugi. Lista na 2013...
I oczywiście znowu będę się wymądrzać...:D
No bo ze mną to jest tak,  że ja właściwie nie robię dalekosiężnych planów i raczej staram się płynąć z nurtem. Wiem, że brzmi to życiowo pasywnie, ale ja naprawdę nie mam większych pragnień, po za tymi natury subtelnej, duchowej może?...
Wiadomo - jak większość z nas chcę być kochana, czuć się bezpiecznie i być szczęśliwa, ale to są "rzeczy", których nie da się ot tak zaplanować. Naturą życia jest zmiana i zaakceptowanie tego jest już ogromnym zadaniem!
Dla ułatwienia codzienności robię różne plany, spisuję w punkty rzeczy do zrobienia, ale raczej na bieżąco, bez szczególnych postanowień, jak na ten przykład - noworocznych.
Moja interpretacja jest więc taka:
















Motyw ręki już się pojawiał na moim blogu, ale nie tyle często, żeby mi się znudził:)
I przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz. Otworzyłam niedawno na chybił trafił książkę i mój wzrok padł na taki tekst:

Niech śmierć zawsze będzie z tobą.
Kiedy będziesz musiał zrobić coś ważnego ona da ci siłę i odwagę.

No i właśnie. Świadomość kruchości życia pomaga odzyskać właściwą perspektywę, być wdzięcznym za każdy dzień i za każde spotkanie:)) Być po prostu. Wiem, że brzmi patetycznie. Tak jakoś wyszło....:)


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!!!!!!!!!!
Kochane (i?) jesteście :D :D




15 komentarzy:

  1. Cudny plan - w prostocie SIŁA, a jak to pieknie ujęłaś... ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie podoba mi się najbardziej ze wszystkich jakie widziałam drugiego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry plan! Podoba mi się :) ładnie powiedziane.
    W takim razie niech się spełni! :D

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis! Bardzo fajnie to opisałaś....

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plan i świetne zdjęcie :)
    W prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow i to jest coś fantastycznego. Wspaniała interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokladnie tak jest... Fajne........

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój plan :)

    OdpowiedzUsuń