poniedziałek, 11 lutego 2013

...było to serce trudne do zrozumienia II

Jest "dwójka" w tytule, bo już kiedyś używałam tego cytatu i również w tytule posta. Cytat jest autorstwa P. Coehlo.
Zrobiłam swój drugi shadowbox. Na wyzwanie UHK Gallery - praca z sercem.
I nie jest to praca walentynkowa. Nie to, żebym miała coś przeciw, ale generalnie unikam takiej "okazjonalności". Sama sobie stwarzam okazje:)...Najlepiej z okazji bez okazji:D:D
Aaaa!! A serce jest Dryszkowe:)



























Wyszedł mi taki trochę mroczny klimat. Nie zamierzałam tego, no ale skoro już jest...Czasem może warto poznać swoją mroczną stronę, nie?... Przypomniał mi się cytat,którego nie znam autora, ale bardzo tutaj pasuje:

Ten, kto nie potrafi iść ścieżką piekieł, nie będzie umiał iść ścieżką nieba. By mocno chodzić po ziemi musimy przejść przez piekła i nieba, a tak się jakoś składa, że droga do nieba prowadzi zawsze przez piekło podświadomości.

To ostatnie zdjęcie jest efektem zabawy z programem Piccasa :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich wirtualnych Tuzaglądaczy!!!!!!!!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. uwielbiam!
    dla mnie ani trochę mroczne, za to bardzo ciepłe, piękne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca!! Bardzo podoba mi się to serce i to jak je oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :) ta rameczka...wszystko wygląda ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyszło i to serducho swietne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń