piątek, 1 lutego 2013

Niech Cię spotka piękna miłość II

Zrobiłam amulecik... Czarować nie umiem, ale mnóstwo dobrej intencji w nim zawarłam:) Miłość to podstawa naszej egzystencji, więc nigdy za wiele jej w naszym życiu:)
I wiem, że już zanudzam tymi tabliczkami. Obiecuję, że to ostatnia w najbliższym czasie.
A zrobiłam ją na wyzwanie z mapką Na Strychu. I jest to moja bardzo luźna interpretacja tej mapki...


















Trójkąty to dwa serca na jednym większym trójkącie:) Są nawet kwiatki, co u mnie jest rzadkością. Tego drucianego plotłam aż po północy...:) Dołączyłam parę run (mogących miłość przyciągać), co by wyglądało bardziej magicznie :D A żeby jeszcze wzmóc magię, to sobie palca tym drutem rozciachałam niechcący...:D:D
Ogólnie to baza i serduszka są recyklingowe, czego o mediach powiedzieć nie można, a których dużo używam. Tutaj to gesso, glimmer misty, brokaty i perlen peny. No i patyczek, koraliki i drucik:)

No i czegoż dzisiaj mogę życzyć?...
Ano mnóstwo fluidów miłosnych życzę wszystkim Tuzaglądaczom!!!!!!! 
...i sobie też...

7 komentarzy:

  1. świetna praca!! taka bardzo "Twoja" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wygłupiaj się z tym zanudzaniem!!! Twórz, bo uwielbiam patrzeć na Twoje wytwory <3
    Kwiatek boski!!!
    Tobie też dużo miłosnych fluidów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tam się nie nudzą, bo każda tabliczka jest inna i ma to coś. Zieloną jestem zachwycona, uwielbiam ten kolor, no i to życzenie na niej podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E, tam, zaraz zanudzasz!
    Nawet sobie na pasku bocznym to 'zanudzanie' podpięłam, żeby mieć je bardziej na oku :D
    I jeszcze takie energetyczne kolory! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie i bardzo mnie cieszy Twoje towarzystwo, bo ja również "mam Cię na oku" i bardzo często utożsamiam się z Twoimi poglądami:D

      Usuń
  5. piękne kolory, zawieszka naładowana pozytywną energią!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory wiosenne bardzo :) kojarzą mi się z makami :D
    dzięki za udział w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń