sobota, 16 lutego 2013

O czym warto wiedzieć

Porwałam się na dosyć - moim zdaniem - trudną paletę kolorów, ale tak się uparłam, że zrobię i...
Zrobiłam! Co prawda nie jestem zadowolona z efektu...Noooo - po za okładką może, ale środek pozostawia wiele do życzenia...
Wykorzystałam paletę z bloga Scrapuj.pl - kolorowo...#7 - edycja Ibiska.
A forma, jakiej użyłam to altered book, czyli okładka po starym podręczniku do języka niemieckiego.











 W ręku trzymasz pędzel i farby.
Najpierw malujesz raj,
a potem do niego wchodzisz.
Kazandzakis













Użyłam tego wszystkiego mniej więcej... Już gesso, czy magica pomijam, choć klejenia było sporo...
Papier to Cassanova z UHKowej kolekcji Wenecja.



Podrasowana wersja okładki...:)



I już mniej pod kolor...:D:D



Udanego, twórczego weekendu życzę!!!!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. Kolejny pędzelek-uwielbiam!
    I podziwiam zmagania z paletą kolorystyczną.
    Z osobna bardzo lubię te kolory, ale razem tworzą zestaw kolorystyczny nie do pokonania przez mnie ;).
    A Dylan to niezły model!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i faktyczni chyba trudne zestawienie kolorystyczne, ale doskonale dałaś sobie radę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja jestem zachwycona i uważam, że świetnie sobie poradziłaś!
    Ach to Twoje futro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to połączenie kolorów:) Jak Puchaty dostojnie wygląda na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa. Wszystko zaczyna się w naszej głowie, cały ten raj :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi to połączenie barw bardzo sie podoba, a i wykonanie extra, nie mówiąc już o przesłaniu... Super!

    OdpowiedzUsuń