czwartek, 14 lutego 2013

Otwórz oczy, dostrzegaj piękno

Wczoraj mnie poniosło...
Najpierw była wizja, a potem już tylko musiałam to zrobić...
Na Art - Piaskownicy jest nowa paleta kolorów do wykorzystania - kolory - edycja Maryszy, a ja szczególnie lubię to formę wyzwań.
I oto - dokąd mnie poniosło... - zrobiłam rameczkę z pędzelkami. Na żywo wygląda lepiej.




























Ramka ma wymiary 18cm x 24cm. Napisy są Watsonowe.  Szybkę z ramki wyjęłam i docięłam tekturkę o  rozmiarach szybki. Całość zagessowałam, potem pomalowałam na kremowo i popsikałam, niestety za mocno glimmer mistem i chlapnęłam ecoliną. 
Pędzelki są nieco mniejsze od tych wcześniej malowanych luzem. O jeden rozmiar.


I mam jeszcze Kota na koniec. Fota w stylu "foch ferever"...
Przód i tył:D








Udanego czwartku życzę!!!!!!!!!!! Bez fochów:D

10 komentarzy:

  1. Już miałam przestać komentować, bo się tak nudno zachwycam, kolorami, manadalami, panem kotem, ale oprzeć się nie mogę, te kolory i oczywiście cudny foch, ciekawe za co się tak obraził??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, ze to pędzle, takie ławkowce, proste, które zostawiają włosie na malowanych powierzchniach. Mnie zawsze szlag przez to trafia. Dobrze, że są w ramce i artystycznie, pięknie wyglądają. Włosków brak :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te Twoje pędzelki:)

    A foch wzorowy, coś Ty mu zrobiła?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te twoje pędzelki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ten tył z chęcią bym pociągnęła :D hihihi, tak dla zabawy =)
    śliczne pędzelki!

    OdpowiedzUsuń
  6. W dobrą stronę Cię poniosło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna praca! podobają mi się wszelkie dekoracje z takich pędzli kreatywnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalne! mnie się podoba najbardziej ze wszystkich w piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli "na żywo wygląda lepiej" to ja już nie wiem, teraz robią na mnie wystarczające wrażenie ;)) Ty to w ogóle masz pomysły, Kochana... ale pomysł na pędzle to już totalnie twórcze szaleństwo, dla mnie absolutnie bomba, genialnie Ci wychodzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Cię poniosło, rameczka niesamowita!

    OdpowiedzUsuń