poniedziałek, 11 lutego 2013

Post z cyklu - co mi w duszy gra

Od jakiegoś czasu  chodził za mną taki zamysł, aby wprowadzić na swoim blogu jeszcze jedną kategorię, czyli...życiowo i filozoficznie. Tak powiedzmy- raz w miesiącu? Sama nie wiem:) Nie bardzo wiedziałam też, jak to zrobić konkretnie, miałam tylko ogólny zamysł...
Chcę, żeby to były takie przerobione zdjęcia, prześwietlone ze słowami i cytatami mającymi dla mnie znaczenie. Wiem, że Ameryki nie odkryłam, internet kipi od takich pomysłów, ale dla mnie osobiście jest to coś nowego i inspirującego:) I do tego jeszcze jakieś tam kadry z codzienności...
Dzisiaj eksperymentalnie i to wygląda tak...
***


 Przebaczyć znaczy zaniechać oporu wobec życia - 
pozwolić życiu, żeby samo się żyło
za twoim pośrednictwem.
E. Tolle



 graal

wypijam do dna
mój codzienny
toast przerażenia

łykam
przynależną mi porcję
bólu

a potem wędruję dalej
pełen wiecznej nadziei
odnalezienia.

A. Szmilichowski


Sceny z życia Kota - obowiązkowe:D:D




 Pytaliście mnie, po co przyszedłem na świat.
Przyszedłem, aby żyć pełnią życia.
E. Zola














Moja pierwsza malutka wystawa w pobliskiej szkole:)








 Jestem rzeczywista. Nadaję się 
idealnie do tego, aby być
sobą i nikim więcej.

Byron Katie


W trakcie werniksowania...








 Własne istnienie jest jedyną, absolutną i niezaprzeczalną prawdą
dostępną każdemu człowiekowi. Koncentracja na pytaniu: "Czym jestem?"
wyprowadzi cię po za świat umysłu, bo w umyśle odpowiedzi nań nie ma.

N. Maharaj



...jestem...

***


Dobrej nocy!!!!!!!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. Myślę, że to bardzo dobry pomysł. Będą to takie ważne dla Ciebie myśli wkomponowane w odpowiednie tło, jakie sobie codziennie stwarzasz. Może coś sobie z Twych myśli przysposobię?
    Nie znam Twoich prac, ale to chyba mandale :). Ciekawe, misterne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu zaniechać oporu wobec życia, skoro ten opór i gniew to moja jedyna obrona. Przed czym? Nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Prędzej czy później musiał się pojawić, bo jesteś, jak dla mnie, niesamowicie uduchownioną istotą i te zdjęcia wraz z cytatami świetnie do Ciebie pasują:) Gratuluję wystawy i życzę kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w duszy gra! Ja też kocham cytaty, z zainteresowaniem obejrzałam zdjęcia opatrzone w teksty:) Wystawa z pewnością przyciągnęła wielu poszukiwaczy estetycznych wrażeń;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Z niecierpliwością będę czekała na następny taki wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wystawy:)
    a pomysł bardzo mi się podoba, fajnie ci gra w tej duszy:)

    OdpowiedzUsuń