niedziela, 3 lutego 2013

Shadowbox - bądź sobą i twórz

Wiem, jestem monotematyczna. Miało nie być tabliczek... No i niby nie ma. Jest za to shadowbox, czyli...
...tabliczka w pudełeczku!
I w dodatku z mini mandalą w środku:)
Chyba jednak jestem niereformowalna w tej kwestii...:D

Jest to mój pierwszy shadowbox i powstał na wyzwanie#57 w scrapkach.pl.wyzwaniowo.
"Robił się" nocą przy dźwiękach muzyki lat 80tych, na które to przypadają moje nastoletnie czasy...:) Nachodzą mnie ostatnio jakieś sentymenty...




















Skutkiem ubocznym nocnego procesu twórczego są moje turkusowe, trudne do odmycia dłonie oraz klawiatura laptopa - dotychczas biała - teraz w turkusowe kropki...:D:D








No i z tym turkusowym akcentem miłej niedzieli życzę!!!!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. jakie cudnie niebieskie cudo!! paluszki niebieskie również:) wkońcu one tego dokonały:) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten cały shadowbox urzeka mnie już od dawna,
    ale nigdy nie miałam odwagi,
    a tu proszę debiut i taki super :-))))))))))
    A tak na marginesie, turkusowe dłonie i klawisze
    wcale by mi w życiu nie przeszkadzają.
    Buziaki :-****

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny!! kolory moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... się mi podoba ... bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwieńczeniem tego cudnego turkusowego - łapki... No moje tak wygladają po zabawach w kuchni, bo spozywcze barwniki też się nie dopierawszy :)
    Ale ta magia turkusu podziała na mnie MOCNO! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor uwielbiam, a ta koronka w środku jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna musi byc taka klawiatura ... cudnie wyszło uwielbiam ten kolorek pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kolorek, magia!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. This is so beautiful, I love all the precious danglings in there :).

    OdpowiedzUsuń
  10. jest niesamowity! kolorystyka cuuuuuuuudna! skutek uboczny był wart nieziemskiego efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności, a zwłaszcza niebieski drucik zniewala!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje oryginalne prace! I połączenia kolorów. I wszystko - cudne są!

    OdpowiedzUsuń