wtorek, 19 lutego 2013

Uwierz w siebie i ciesz się życiem:)

Potrzebowałam czegoś pomarańczowego. Takiego fest :)
I zrobiłam sobie taga.
Niby mała rzecz, a cieszy :D






 Pomarańczowy to spontaniczność, żywość i przyjazne nastawienie.
Pomoże odzyskać optymizm i odnaleźć w życiu cel.










Naenergetyzowałam się troszkę:) Miałam tylko problem ze znalezieniem pomarańczowego guzika z czterema dziurkami. Guzików pełne szufladki są, ale akurat tego co potrzeba, to nie ma... Przemalowałam więc żółty guziol i go potem "zadrutowałam" :))

Energii dużo na cały dzień życzę!!!!!!!!!!!!!!! I apetytu na życie...:)

6 komentarzy:

  1. Co do guzików skądś to znam...możesz mieć wiadro guzików w różnistych kolorach, a żaden nie będzie taki jaki akurat potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to kreatywność i pomysłowość!!! Oj jak mi dobrze, jak patrzę na Twojego taga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dzisiejszy zaśnieżony dzień ten tag jest idealny! Świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny, energetyzujący, pełen dobrej energii tag!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszedł! bardzo lubię tak dobrane w jednym odcieniu elementy kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asik:-)Biedroneczko
    Oj trudne to Twoje przesłanie... ale doładowuje pozytywnie i daje "kopa" by za długo i za bardzo nie użalać się nad sobą :*(((
    Kolor taki do zjedzenia, a karteczka wspaniała ;-)))
    dorcia

    OdpowiedzUsuń