sobota, 9 lutego 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (luty) - paski

Wyzwania fotograficznego Uli dzień szósty - paski.
Już kiedyś chyba pisałam na blogu, że paski to nie moja specjalność. Ciągną się i ciągną...Nie można ich ujarzmić. Zdecydowanie wolę kółka:) Lecz - jak zwykle - pomysł sam mi się objawił. A właściwie dwa pomysły.
Mam jeszcze trochę malowanych butelek z okresu, kiedy malowałam farbami do szkła i ceramiki. No a jedną z tych butelek pomalowałam kiedyś właśnie w paski...
I pierwszy pomysł to butelka plus moja pomalowana dłoń.
A drugi pomysł to butelka plus sweterek. Jedyna rzecz w mojej "garderobie" będąca w paski:)

















I jakoś mi się udało wybrnąć z tematem:P

Papapapaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

21 komentarzy:

  1. Udało Ci się wybrnąć świetnie, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się właśnie w tym samym momencie zachwycałam Twoim zdjęciem :-)
    Bardzo, bardzo mi się podoba :D

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  3. Butelka piękna ! Aż bym ją chciała mieć !

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! szczególnie ta ręka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A do tego jeszcze genialnie zrobione zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Optymistyczna butelka. Fajnie pokazałaś dalszy ciąg wzorków na ręku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna butelka, a dłoń... Szkoda, że można zostawić jej na zawsze ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. fotka z ręką świetna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne kolory!! no i świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to się łączy ... świetna butelka i dłoń... tęczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie kolorowo!! Świetne zdjęcia, szczególnie to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ambitne podejście do tematu :) Superrr!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna butelka!
    Zestawienia - szczególnie to z dłonią - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Butelka cudowna! A pierwsze zdjęcie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie rewelacja!!! Ta butelka jest fantastyczna, a w połączeniu z ręka - genialne! :-)

    OdpowiedzUsuń