wtorek, 5 lutego 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (luty) - zabawa!

Wyzwania Uli dzień drugi - zabawa!...
Miałam problem, nie powiem...ale noc przyszła mi z pomocą. Nie mogąc zasnąć bowiem rozmyślałam sobie o różnych rzeczach i ...nieoczekiwanie przypomniałam sobie o pelerynie zwiadowców!... No i już wiedziałam co zrobię:D
Zorganizowałam sobie jednoosobowy bal przebierańców w piwnicy...:D :D
Moje przebranie to mix zwiadowca i kata...
Oto moje nowe oblicze...




















Zabawę miałam super!!! Dobrze, że nie natknęłam się na żadnego sąsiada...:)

Miłego wieczoru!!!!!!

20 komentarzy:

  1. No no, nie poznaję koleżanki! :)
    A te czerwone usta spod peleryny, prowokująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł genialny, zdjęcia są super!! Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to zaszalałaś... ale mogłaś sobie zaprosić jakiegoś czarnoksiężnika czy coś...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe świetna zabawa, nie chciałabym cię tam spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D ja się uhahałam,ale ewentualny sąsiad...? (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala! Zrobiło się troszkę straszno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaach! Ja też tak chcęęęę! Nie bawiłam się w takie szaleństwa od... ech, nawet już nie pamiętam, od jak dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, nie chciałabym natknąć się na Ciebie w tej piwnicy :) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjecia super ale by sie sasiedzi zdziwili pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha, jasny gwint ale wymiotłaś dzisiaj wszystkie interpretacje jak dla mnie!
    Strój boski - wyglądasz trochę jak kat =) hihih

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to szkoda, że żadnego sąsiada nie nastraszyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha:) Zaskakujesz:) Świetna interpretacja tematu. Gratuluję pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;) a z czystej ciekawości zapytam o co z tym zwiadowcą chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiadowca w tym tutaj znaczeniu to średniowieczny łucznik:D Ale nie mam strzał, więc połączyłam zwiadowcę z katem:)

      Usuń
  15. No proszę, to się zabawiłaś - GENIALNY pomysł :P swoją drogą mieć takie gadżety w domu, czy piwnicy, to ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń