środa, 27 marca 2013

Dokąd jeszcze zaprowadzą mnie moje stopy?

...moje Stopy eleganckie inaczej :D
Na blogu ScrapMap trwa konkurs z okazji rocznicy bloga i można wygrać nawet nagrody...!!! Trzeba zrobić jakiegoś scrapa do wybranej mapki. Można też zrobić kartkę.
Ja zrobiłam scrapa. Taki trochę naciapany, przekolorowany mi on wyszedł, co można zobaczyć poniżej...:)



















Papier bazowy to Sienkiewicz z UHKowej kolekcji Le Journal. Cały scrapek jest w sumie bardzo prosty. Obyło się bez patyków, guzików i drucików, ale jest na nim tyle kolorów, że sądzę iż to w zupełności wystarczy:)))
Jak widać, mój rozruch jest taki sobie, w tempie iście żółwim nawet, ale robienie czegoś na siłę to bez sensu przecież, prawda???


Dużo Słońca życzę!!!!!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się, robienie czegoś na siłę jest bez sensu, na wszystko przyjdzie odpowiednia pora i chęci :)
    Scrap jest świetny, taki przyjemny, miło się go ogląda. Kolor stóp ze zdjęcia zaraz skojarzył mi się z filmem Apocalypto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bez guzików super, a gdzie pan kot? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona kobieta jesteś :))))
    Gdzieś ostatnio trafiłam na komentarzyk, że scrapy o stopach są nudne. Ciekawe, czy jego autorka trafi do Ciebie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. co za temat!!! powaliło mnie jak zwykle♥
    a wykonanie oczywisćie extra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kapitalne stopy :D Super LO :)
    Też uważam, że nie ma sensu robić na siłę :) to ma być przyjemność, a nie przymus :)

    OdpowiedzUsuń