wtorek, 30 kwietnia 2013

Mandala, zagessowane CD oraz chomik :))

Tytuł mało wyszukany, ale nie miałam innego, bardziej sensownego pomysłu...:)
Zrobiłam mandalę z użyciem zrecyklingowanej płytki CD, zagessowanej uprzednio i pomalowanej farbami. Podkreślam gessowanie, bo na na blogu Mixed Media Place jest wyzwanie - jak TY używasz Gesso.
No więc ja po prostu używam geeso jak gruntu do różnych materiałów takich jak płytki CD, różnej maści badyle (których akurat dziś nie użyłam :)),pędzle malaraskie czy tektura. Cóż... oryginalna nie jestem, ale... Gesso używam jak najbardziej i to dość często.
Tutaj zagessowana płytka CD, wkomponowana w mandalę.

























Na koniec przedstawiam...Clariss (nie wiem, czy poprawnie napisałam???), nowego lokatora w moich progach...:D :D





I to tyle na dziś, ostatni dzień kwietnia:)) No i miłego dnia życzę!!!!!!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. A co Pan Kot na nowego lokatora? Pozdrawiam, mandala, jak zwykle piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo wiosenna.
    Nowy lokator przeuroczy, też jestem ciekawa, co na to kocurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mandala jak zwykle trzyma poziom:) Jestem ogromnie ciekawa, jak kot zareagował na współlokatorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna mandala1v!! a i nowy lokator sympatyczny....
    Jyoti, przepraszam, ze tak rzadko cos piszę ale zaglądam zawsze!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu♥ orzeźwiająca mandala, taka wiosenna, jasna i ciepła jak ..TY
    Clariss urocza, co na to Pan Kot?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna :) jaki słodki chomiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiego masz fantastycznego lokatora! Boski! A mandala - jak zawsze cudnie energetyczna.

    OdpowiedzUsuń