wtorek, 9 kwietnia 2013

Wyznanie foto Uli (kwiecień) - gra

Dzień drugi wyzwania fotograficznego Uli - gra.
I niech nikogo nie zwiedzie moje zdjęcie. Nie gram na żadnym muzycznym instrumencie :) Fotka jest efektem  wygłupów przed aparatem...:)
A bęben kupiłam ostatniego lata, bo wydawało mi się, że sobie tak pobębnić fajnie, ale jak się okazało - to trzeba bębnić  u m i e ć...:D Stoi sobie więc bęben na półce i na tym jego rola niestety polega. Po za dodatkową atrakcją bycia modelem...












No i to by na tyle było dziś:))) Miłego popołudnia i wieczoru życzę oraz dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!!!!!!!!!!!

23 komentarze:

  1. ale pozytywne i optymistyczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój też niestety stoi samotnie, bo kupiłam i nie potrafię na nim grać... Aż mi się za nim zatęskniło... Może jeszcze kiedyś się nauczę :) Fotka bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę - a ja tez mam małego bongosa prosto z Bali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na Bali? Zazdroszczę! :)

      A zdjęcie bombowe! :) Wyłamałaś się ślicznie! :)

      Usuń
  4. :D świetne zdjęcie, a bębnić też nie umiem niestety;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, czyli to jednak trzeba UMIEĆ i samo się nie pobębni? :DDD świetny pomysł na zdjęcie, bardzo mi się podoba, uważam, że zasługuje na absolutne oscrapowanie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no popatrz! :)
    kiedyś bardzo chciałam grać.
    A zdjęcie świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bongosy są świetne, u nas reż jeden stoi a teraz to tylko zbiera kurze ; P

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, radosne zdjęcie! I jest gra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pozytywna energia bije z tego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie, takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna modelka, jak widzę. Widzę też, że ten istrumencik trochę od czapy, ale na moje domowe imprezy nadawałby się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcie :) piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołe to granie, że hej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna fotka, pelna pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  15. hahah, zdjecie swietne, a bebnic na pewno sie jeszcze nauczysz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam dźwięk takich bębnów! :))

    świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tym zdjęciu wygląda jakbyś była mistrzynią tego instrumentu :) świetna energia zdjęcia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na swoim też nie bębnie, bo nie umiem :P Na szczęście bębni mój synek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna fota! Świętnie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń