poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wyzwanie foto Uli (kwiecień) - twój profil

Pierwszy dzień kwietniowego wyzwania fotograficznego Uli - twój profil.
Mało ostatnio się pojawiam, ale w wyzwaniu postanowiłam wziąć udział :))) Potraktowałam temat dosłownie i oto mój profil........
.....na tle starej mandali :)













W kwestii twórczej mam kilka projektów, tylko nie wiem, kiedy je w końcu zrealizuję? Myślę, że niebawem, tymczasem będę codziennie przez siedem dni pojawiać się z nowymi fotkami:)


Pozdrawiam serdecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!

21 komentarzy:

  1. I mandala, i fryzura, i profil bardzo bardzo. Nawet bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna fryzura.
    Też taką chcę, ale waham się: zapuścić czy ściąć?

    OdpowiedzUsuń
  3. co za pogoda ducha, niech trwa :) ... smaczne kolorki, tudzież "rysunek" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ♥ stęskniłam się już ale rozumiem... profil , fryzura i cała reszta prze...prze...prze świetne, śliczne i pomysłowe.
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcie, fajny kolor włosów i tła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam boba - ale nie wiedziałam, że taki dłuższy wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosłowne ujęcie tematu najbardziej mi się podoba. :) A profil bardzo ciekawy i tło również, bardzo mi się podoba kolorystycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzura zasłużenie chwalona :D Tako i mandala :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniej znaczy więcej ... prosto i na temat kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne radosne zdjęcie:) i ta mandala w tle piękna :)

    OdpowiedzUsuń