niedziela, 14 kwietnia 2013

Wyzwanie foto Uli (kwiecień) - ulubione w kwietniu

Siódmy dzień wyzwania fotograficznego Uli - ulubione w kwietniu.
Temat właściwie o szerokich możliwościach interpretacji, chociaż przyznam, że jakoś nic nie przychodziło mi do głowy, po za tym, że... W końcu przyszła wiosna!
A jak wiosna, to spacery, słońce (jeszcze nie palące) i rower na przykład...












No i to już ostatni dzień wyzwania...Szkoda...Było fantastycznie, kreatywnie i momentami zwariowanie :D:D
Dziękuję Uli i wszystkim dziewczynom za wspólną zabawę! Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!
Przepraszam też, że się za bardzo nie udzielałam w komentowaniu, a na to żeby coś sensownego napisać też trzeba mieć troszkę czasu, którego mi ostatnio brakowało.
Jeszcze raz dziękuję !!!!!!!!!!! I ściskam serdecznie wszystkich wirtualnie zakręconych :D :D

9 komentarzy:

  1. O, na rowerze to i ja bym pojeździła ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacery, słoneczko, rower, o tak ! Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na swój rower jeszcze nie wlazłam! Podokręcać trzeba tu i ówdzie i jakoś czasu jeszcze nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój rower tez wymaga lekkiego liftingu po zimie, sprawdzenie hamulców i takie tam... ale to już najwyższy czas rozpocząć rowerowy sezon :)))

      fajne zdjecie :)

      Usuń
  4. Oj, rowerek! Bardzo mi brakuje. :) Fajny ulubieniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz na tym rowerze:)

    OdpowiedzUsuń