środa, 10 kwietnia 2013

Wyzwanie foto Uli (kwiecień) - w torbie

Dzień trzeci wyzwania fotograficznego Uli - w torbie.
W mojej torebce i w plecaku panuje bałagan. Mam zwykle mnóstwo różnych śmieci, rachunków, które co jakiś czas wyrzucam. Uznałam jednak, że śmieci nie są zbyt atrakcyjne do wyzwaniowej fotki i wybrałam tylko te rzeczy, które zawsze ze sobą mam:)) No i dołączyłam swój najnowszy nabytek - torebkę, a nie często kupuję torebki, bo zwykle rzadko jakaś wpada mi w oko. Jestem strasznie wybredna w tym względzie...














Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami i pozdrawiam serdecznie wszystkich Tuzaglądaczy!!!!!!!!!!!!!!

23 komentarze:

  1. Torebka fajna, na ile poznałam Cię ze zdjęć blogowych, uważam że bardzo do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną teczkę tylko pomarańczową z brązowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki minimalistyczny zestaw!
    cudowna torba...a jak ona się zamyka? trzeba odpinać paski, czy tam są ukryte magnesy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fantastyczny kolor torby. moja ma podobny krój, ale jest (tylko beżowa).

      Usuń
  4. Fantastyczna torebka!!!
    I jak harmonijnie i oszczędnie dobrana zawartość, zazdroszczę minimalistycznego porządku;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne intensywne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam takiego porządku w torebce ...

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyczne dopasowanie zawartości do torebki

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna torba! i cudowny minimalizm wewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torba. Ale aż szkoda, że tak mało do niej wkłądasz. Jakaż to przyjemność wkłądać i wyciągać coś z niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo też mam czerwony portfel :) (słyszałam, że to na szczęście, ale ja kupiłam bo lubię czerwony..) bardzo ładna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oja. Torebka jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko kolorystycznie tak do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna torba! I tez mam czerwony portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takich kolorów mi trzeba :) Podoba mi się Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną torbę, tyle że miętową. Czekam jednak z jej wyciągnięciem na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie czerwono u Ciebie w torbie i na niej;):) Torebka super!

    OdpowiedzUsuń