sobota, 13 kwietnia 2013

Wyzwanie foto Uli (kwiecień) - żółty

Dzień szósty wyzwania fotograficznego Uli - żółty.
Nie mam nic żółtego w domu oprócz cytryn i wyciskarki do owoców, zrobiłam więc kolejną - żółtą część mojej mandalowej zawieszki, choć to chyba nie jest dobra nazwa.
Zawieszka ma mieć siedem części w kolorach od fioletowego po czerwony, czyli siedem kolorów tęczy lub siedem głównych czakramów zlokalizowanych wzdłuż kręgosłupa - jak kto woli :)))





























Mandale namalowane powyżej są recyklingowe, ponieważ bazą do nich są stare płytki CD. Tutaj można zobaczyć poprzednią sesję zdjęciową, zrobioną na powietrzu :))

Udanej soboty Kochani!!!!!!!!!!!!

13 komentarzy:

  1. Piękne! Chciałabym zobaczyć już ukończone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A żółta najpiękniejsza, chociaż fioletowa tez mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, nie mogę się doczekać efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda:) Chętnie zobaczyłabym czerwone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! A tak mi ostatnio brakuje energii- niby trochę słońca dzisiaj było, a za chwilę ciemno, chmury, deszcz... Twoja słoneczna praca spowodowała, że się uśmiechnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, energetyczne mandale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Chętnie bym sobie zawiesiła takie energetyczne zawieszki, chociaż na czas budzenia wiosny, żeby było weselej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Twoje mandale. Bedę czatować żeby zobaczyć resztę - daj znać jak zrobisz całość - chętnie wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką niesamowitą siłę może mieć kolor!!!
    Niesamowite, wszystkie razem i każdy z osobna;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super :) cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń