środa, 15 maja 2013

O Miłości na okrągło

Siedem wierszowanych tekstów ze ścinków z gazet potraktowałam tym razem o Miłości, czyli o tym, co mi w duszy gra :))
Plus mandale. Taki całkiem prosty i ascetyczny albumik się zrobił...:) W całości z najnowszych UHKowych papierów. Jest ich sporo, więc nie chce mi się każdego podpinać tutaj, ale wszystkie są na półkach w sklepie:))

Uwaga! Duuuużo zdjęć!












 szeptem i na bosaka
wróciła wiosna
w moim życiu
nabrała pewności siebie
(do tej pory się bała:))
i teraz
opowiada mi
o miłości







 krąży we 
mnie miłość stworzona
z najwyższej jakości
Nikogo nie udaje
ociepla ciało i emocje
kocha
po prostu








 Otwierając
drzwi do siebie
patrzę jak zaklęta
na emocje dreszcz
oczekiwania
jaka to ekscytująca jazda!
Widzę Miłość








 Dzień po dniu
zaczyna mi smakować życie
panoszą się wszędzie
energia i radość
ciało mięknie
dostaje uwagę i dotyk
Dzięki trafnemu odczytaniu symptomu
wiem że to
Miłość








Spektakularne
rozświetlenie skóry
wygładzenie zmarszczek
osiągniesz bez trudu
dzięki działaniu
umiejętności miłosnych
daj więc
porwać się
Miłości







 Twarzą w twarz
jestem świadkiem
harmonijnych dźwięków czułości
widać to od razu na mojej twarzy
czuję że żyję
i może to banał
ale to Miłość
i niech mnie prowadzi!








 Nigdy
nie jest za późno
na motyle prosto z brzucha
na chęć byśmy się splątali
i na to
żeby Serce biło mocniej
po 40-tce














W związku więc z miłosnym dzisiaj tematem - miłosnych fluidów życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

4 komentarze:

  1. jak zwykle wspaniałe :) jakoś tak to ci lekko wychodzi a ja mam wielki problem z mandalami jakoś nie wychodzą mi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu♥ płaczę, wzdycham i cytuję ( jak zwykle ) odkrytego niedawno...
    Jiddu Krishnamurti
    /.../W chwi­li, gdy poczu­jesz w ser­cu miłość i doświad­czysz jej głębi, od­kry­jesz, że dla ciebie świat nie jest już ta­ki sam, ja­ki był do tej pory.
    „Jeżeli mówię: "Miłość nie ma dnia jutrzejszego ani wczorajszego" lub: "Gdy nie ma środka, wówczas jest miłość", to jest to rzeczywistością, dla mnie, ale nie dla was. Możecie mnie cytować, a z cytatu zrobić receptę, ale to nie ma znaczenia. Musicie to ujrzeć sobą"/.../
    Wiem,że poczułaś i ujrzałaś...i to jak napisałaś o miłości...dziękuję.
    Zapamiętam, zapiszę w zeszyciku i będę cytować... Ciebie.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no! Jestem w zachwycie!

    OdpowiedzUsuń