poniedziałek, 27 maja 2013

Wciąż na nowo jestem

Dawno nie robiłam niczego z papieru. ...bo też i mnie do niego nie ciągnie specjalnie, ale dla odmiany udało mi się jakimś cudem zrobić LOsika :)))) Do SCRAPMAPKI#30 na blogu ScrapMap.
















 Ten kwadrans z mojego życia
od dawna nie żyje
ale
mimo bólu
czas wciąż na nowo
daje mi
okazję uczyć się własnego miejsca
i odkrywać siebie






Papier to Malina z kolekcji "Fruits of the Forest" UHK Galery oraz fragmentarycznie Jagoda z tejże kolekcji.
Na zdjęciu ja - sprzed 4 lat, z okresu, kiedy mieszkałam w Norwegii :)))
No i gazetowy tekst. To, co uwielbiam "tworzyć".



Miłego poniedziałku!!!!!!!!!!!


4 komentarze:

  1. Uwielbiam czytać Twoje słowa ♥ tak gładko i szybko lecą do ♥
    całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gazetowe teksty wychodzą Ci bombowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst!!
    Świetne LO , rób częsciej :)

    OdpowiedzUsuń