piątek, 10 maja 2013

Wyzwanie foto Uli (maj) - owoce i szczegół

I znowu spóźniona zamieszczam zdjęcia z dwóch dni. Miałam problem z owocami. Za każdym razem będąc w sklepie o nich właśnie zapominałam. W domu miałam do wyboru zeschnięte jabłka i cytryny. Szansę dałam cytrynom :)))
I tak czwarty dzień wyzwania fotograficznego Uli - owoce.
Taka wyszła cytrynowa mandala :D:D








Dzień piąty wyzwania to - szczegół.
Szczegółów wokół mnóstwo. Jaki wybrać??? Skupiłam się na mandalach, które kocham i które namiętnie ciągle tworzę. Jest na nich mnóstwo malutkich kropeczek i innych szczególików. Ale żeby jakoś to udziwnić, nie wiem po co (???) - położyłam na mandali jeszcze jeden szczegół - świecznik z zapalonym podgrzewaczem...:)












Trochę dzisiaj przekombinowałam, ale co tam! Lubię eksperymenty :)))
Miłego wieczoru!!!!!!!!!!!!!!!!

4 komentarze:

  1. bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, szczególnie niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne mandale.

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na majowe wyzwanie fotograficzne.
    Pozdrawiam! Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń