wtorek, 7 maja 2013

Wyzwanie foto Uli (maj) - twoja fryzura i ulubiony kolor

Z pewnym opóźnieniem postanowiłam znowu wziąć udział w comiesięcznym wyzwaniu fotograficznym Uli.
A z powodu tego opóźnienia zamieszczam dwie fotki.






Dzień pierwszy (który był wczoraj :)) - twoja fryzura. Moja fryzura podobno nazywa się "BOB". I na moje życzenie mam ostrzejszy skos. Jest też oczywiście już za długa, ale ja nie biegam za często do fryzjera :)








Oraz dzień drugi wyzwania - ulubiony kolor. Mój od dawna to turkus :)






I nie jest to jeszcze koniec na dziś. Pojawię się wieczorem z ...pędzelkami i mandalą. Jak zwykle :D:D

5 komentarzy:

  1. Fajna fryzura! Zastanawiam się nad taką! A niebieski uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy odcień niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fryzurka i piękne przedstawienie koloru

    OdpowiedzUsuń