sobota, 8 czerwca 2013

Wyzwanie fotograficzne Uli (czerwiec) - urodziny

Dzień szósty wyzwania Uli - urodziny.
Sprawdzałam sobie znaczenie słowa urodziny w słowniku języka polskiego, bo miałam nadzieję, że urodziny to nie tylko rocznica narodzin, bo w moim otoczeniu nie znam nikogo urodzonego w czerwcu, niestety...
I okazało się że urodziny to także rodzenie się... Np. - rodzenie się chwili...i łapanie jej w obiektyw...

Złapałam więc taką rodzącą się chwilę...
A nawet dwie:))














Ha! I wiecie co? Właśnie sobie uświadomiłam, że 3go czerwca MÓJ BLOG OBCHODZIŁ DRUGIE URODZINY!!!!!!!!!!!!!!.................a ja zapomniałam.....

Pozdrawiam słonecznie Kochani!!!!!!:))))

4 komentarze:

  1. Chwila rodzi się zazwyczaj zanim ją zauważymy. Dlatego waro mieć ze sobą zawsze aparat ;)
    Pięknie! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, kiedy BLOG staje się pełnoletni?:) Wszystkiego NAJ!!!

    OdpowiedzUsuń