wtorek, 30 lipca 2013

Niech Światło opromienia Twą istotę :)

Zrobiłam wczoraj shadowboxa, specjalnie na wyzwanie Mixed Media Place - Jak TY używasz embossingu.
Ja używam głównie embossingu na gorąco. No i wiadomo - embossuję wszelkie mandalowe formy :DD...
A do tego boxa zrecyklingowałam starą płytkę CD i pomalowałam. Poeksperymentowałam z tłem - popsikałam najpierw glimmer mistami, posypałam pudrem do embossingu, przygrzałam nagrzewnicą i o dziwo...puder się trzyma :)))
Tak oto przedstawia się moje "dzieło"...:)




















Trochę toto pracochłonne było, ale co to dla mnie, hihihihihi :D
Miłego wieczoru!!!!!!!!!!!

9 komentarzy:

  1. Na bogato:) Kojarzy mi się z Egiptem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie wyszło ;) i jak błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... słonecznie ... bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękna ta przestrzenna mandala. Bardzo kreatywnie i twórczo. Ale nie rozumiem shadowboxa i embossingu. Co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Shadowbox to właśnie taki obrazek skomponowany w pudełku, a embossing to taka technika, w której odbity stempel posypany jest specjalnym pudrem i wysuszony nagrzewnicą. Ja tu użyłam złotego i miedzianego pudru.

      Usuń
  5. Ok, dzięki za wyjaśnienia. A gdzie moźna dowiedzieć si o takich róźnych technikach plastycznych? To jest interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu :-) I patyczek, i guziczki i MANDALA i światło i słońce i radość zamknięte w Uśmiechu, PIĘKNE
    uściski
    d

    OdpowiedzUsuń